Frågor och svar
Humla säger hejdå
Humla har hittat ett nytt hem hos ett annat bolag, där vi får fortsätta utveckla framtidens betallösningar. Humla kul!
De tråkiga nyheterna är att detta innebär att Humlakortet i sin nuvarande form avslutas. Vi är ledsna för att behöva lämna alla fina kunder men vi hoppas att ni håller utkik för vi har något riktigt spännande på gång framöver.
Läs mer här:
Vad händer med Humlakortet?
Alla befintliga Humlakort avslutas automatiskt den 1 augusti 2023.
Fram till dess kan man använda sina belöningar och ta ut sina pengar.
Det är inte längre möjligt att skaffa ett nytt Humlakort.
Var hittar jag fler frågor och svar?
Du som redan har ett Humlakort kan logga in i Humla-appen med Mobilt BankID. På Hem klickar du på Kundservice, där det finns en mängd med frågor och svar under "Hjälp".
Hittar du inte svaret du söker är du varmt välkommen att skicka ett meddelande till Humlas kundservice via appen.
Om du inte kan logga in i appen är du varmt välkommen kontakta vår trevliga kundtjänst så hjälper vi dig vidare. Vi finns tillgängliga helgfria vardagar 09-17 via mail kundservice@humla.se